По дефиниция фирмен печат е официален идентификационен знак
на компанията, поставян на определени документи. Той може да се слага на
документи, договори, актове и удостоверения. Въпреки, че дизайнът му следва
някои указания, собствениците на малък бизнес имат голяма свобода да покажат
индивидуалност и оригиналност. Най-важният аспект на фирмения печат е това, че
той на практика представлява Вашия бизнес. Затова решихме да Ви дадем няколко
препоръки при проектирането на дизайн на фирмен печат.
Форма на печата
Традиционното оформление на фирмен печат е малък кръг с
център в рамките на по-голям кръг. Въпреки това, съвременните печати могат да
бъдат във всякаква комбинация от форми, включително и правоъгълни, овални,
триъгълни, шестоъгълни или осмоъгълни. След като сте си намислили форма,
скицирайте я на хартия, отворете документ в
Word или графичен софтуер.
Външна част
Външната част на фирмения печат обикновено съдържа името на
Вашата фирма с главни букви в горната или долната част на изображението.
Понякога в тази област е разположена годината, която е създадена компанията,
град или държава, в която е основана или комбинация от тези елементи.
Вътрешна част
Печатът обикновено включва описание на вида на бизнеса, като
например "Дружество с ограничена отговорност“, "Акционерно
дружество" или „Еднолично дружество с ограничена отговорност“. Във
вътрешната част също могат да бъдат разположени
лого или икона. След като вече имате представа за елементите, които искате
да се включат в печата, актуализирайте скицата.
Ние, Модико България, сме специализирани в изработка на фирмени
печати, носители на международната награда Reddot design award. В нашия онлайн магазин можете бързо и лесно да
поръчате Вашия печат, като ние може да Ви изготвим дизайна на печата и да Ви
дадем индивидуални препоръки за фирмения печат на бизнеса Ви.
Прочетете още на : https://modico.bg/blog/preporaki-za-firmen-pechat
Няма коментари:
Публикуване на коментар