четвъртък, 16 февруари 2017 г.

Препоръки за фирмен печат


По дефиниция фирмен печат е официален идентификационен знак на компанията, поставян на определени документи. Той може да се слага на документи, договори, актове и удостоверения. Въпреки, че дизайнът му следва някои указания, собствениците на малък бизнес имат голяма свобода да покажат индивидуалност и оригиналност. Най-важният аспект на фирмения печат е това, че той на практика представлява Вашия бизнес. Затова решихме да Ви дадем няколко препоръки при проектирането на дизайн на фирмен печат.
Форма на печата

Традиционното оформление на фирмен печат е малък кръг с център в рамките на по-голям кръг. Въпреки това, съвременните печати могат да бъдат във всякаква комбинация от форми, включително и правоъгълни, овални, триъгълни, шестоъгълни или осмоъгълни. След като сте си намислили форма, скицирайте я на хартия, отворете документ в  Word или графичен софтуер.

Външна част

Външната част на фирмения печат обикновено съдържа името на Вашата фирма с главни букви в горната или долната част на изображението. Понякога в тази област е разположена годината, която е създадена компанията, град или държава, в която е основана или комбинация от тези елементи.

Вътрешна част


Печатът обикновено включва описание на вида на бизнеса, като например "Дружество с ограничена отговорност“, "Акционерно дружество" или „Еднолично дружество с ограничена отговорност“. Във вътрешната част също могат да бъдат разположени  лого или икона. След като вече имате представа за елементите, които искате да се включат в печата, актуализирайте скицата.

Ние, Модико България, сме специализирани в изработка на фирмени печати, носители на международната награда Reddot design award. В нашия онлайн магазин можете бързо и лесно да поръчате Вашия печат, като ние може да Ви изготвим дизайна на печата и да Ви дадем индивидуални препоръки за фирмения печат на бизнеса Ви.
 Прочетете още на : https://modico.bg/blog/preporaki-za-firmen-pechat

Няма коментари:

Публикуване на коментар