Ако притежавате собствен бизнес или се занимавате с
маркетинг, реклама или нещо в тази сфера, сигурно думата "брандинг"
много често попада в полизрението ви.
Около тази дефиниция, често се наблюдават различни определения и
объканост. Преди десетилетия, под марка се разбираше името, знакът, символът
или елементите, с които различаваме продуктите или услугите на една фирма на
пазара. Днес, тази тема е малко по-сложна и на по-психологично ниво.
Марката
Марката – това е усещането, което потребителят има, когато
чуе или види името на фирмата или услугата ви. Разбира се, че клиентите ви ще
запомнят името и цвета на логото ви,
след като известно време редовно са
използвали вашия продукт или услуги. Това, което прави различа вашата фирма е какво правите,
каква облага носите на потребителите си и каква е вашата мисия. Марката е
обръщението към клиентите и тя им показва какво да очакват от продуктите и
услугите ви. Чрез различни стратегии,
вие можете да изградите силно име на пазара и да бъдете предпочитана марка.
Нека дадем пример със себе си.Ние от Модико сме лидер на пазара за иновативни
продукти, специализирана в производството на печати, консумативи и машини за
изработка на печати, използвайки технология щадяща околната среда Sun
Stamper.Нашата мисия е да предлагаме на клиентите функционални решения с дълготрайна
експлоатация на достъпни цени . Нашата марка , лого и послание, вече са
стигнали до много хора, които са наши дългогодишни клиенти и сме се превърнали
в разпознаваем бранд на пазара. Ето няколко важни елемента , върху които,
според нас , трябва да помислите, когато сте на старта на развитието си и искате
да се издигнете на пазара:
Логото
В основата на вашата марка е логото . То е израз на професионализъм,
увереност, то е вашата идентичност. Това как още в началото преставите фирмата
си на потенциалните си клиенти е доста определящо и за бъдещето и
просъществуване. Замислете се за форма, цвят, фигура на логото,която ви описва
и има връзка с дейността ви. Още при
стартирането на дейност, преценете разходите за това , които не е
препоръчително да пренебрегвате. Намирането и наемането на добър графичен
дизайнер, който да се погрижи за изработката на лого е изключително важно. Той
ще ви проектира и създаде точно това, което си представяте. Така ще покажете на
пазара професионализъм и стил.
Прочетете още: https://modico.bg/blog/zashto-markata-e-tolkova-vazhna
Няма коментари:
Публикуване на коментар